Curacao 144 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 144 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 144

Blijf op de hoogte en volg yuri

14 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Valentijns dag en 1 jaar en 8 maanden alweer bij elkaar <3. We zijn naar de Moerlandjes gereden om ze op te halen om vervolgens de berg te gaan beklimmen. Het klimmen ging goed maar nu heb ik het toch wel echt gezien na 3 keer. Marco wist de weg blijkbaar heel goed en heeft ons zo naar boven geholpen... Reisleider 101. Hierna zijn we langs de westkant naar Knip gereden. Pieter vond het hier helemaal geweldig omdat er 'golven waren'. Hij heeft zich goed kunnen vermaken. Ik heb weer met Esther gesnorkeld maar het water was vrij troebel door de stroming. We werden ook telkens gestoken door van die kleine prikjes van mini kwalletjes ofzo. Op het strand lag weer hier en daar rotzooi.. Leuk dat ze barbecuen nogmaals maar ruim je teringzooi op... Na knip zijn we gaan eten bij de ' Trikki pan' in Willemstad. 'T hoekje hoe ik en Marina hem noemen. 2 grote bakken vlees en spare-ribs. De bak bij mij e Marco en Peter kwam wel op maar de andere bak was nog ver vol. Ze vonden het wel lekker. Hierna zijn we dan toch nog gaan poolen met Esther. Om hier te komen moesten we naar de overkant met het pondje omdat de brug openstond. Ik heb Marina meegenomen naar boven en we hebben romantisch langs de railing van de titanic. So cute ;)