Curacao 143 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 143 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 143

Blijf op de hoogte en volg yuri

13 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag waren we vrij. We hadden afgesproken met de Moerlandjes om half 12. Op hun verzoek om nog even uit te slapen. Ik zei al dat ze om 6 uur wakker zouden zijn en dat wad an ook het geval. We stonden er dus iets eerder dan gepland. We zijn teruggereden naar Kokomo. Ik heb met Esther en Judith gesnorkeld. We hebben daar gegeten en rond 4 uur zijn we weer weggegaan. We zijn gaan eten bij Tomatoes. Hierna is Esther met ons meegereden naar Karnaval en de rest is naar huis gegaan. Ik moest er filmen. Burnid had zich ziek gemeld dus was Philips regisseur. Ik stond als statief op de weg op een verhoging. Het filmen verliep wel goed maar ik had wel moeite met het oude stroeve statief. Achteraf toen het klaar was kreeg ik nog een applaus van de regisseur omdat hij het zo goed vond haha. Het was voor iedereen raar om Marina dubbel te zien. Hierna wilde we nog gaan poolen maar de Nederlander hadden hun Karnavallkleren aangetrokken en de kroegen stonden brabants vol. Dan maar naar huis. Esther is bij ons op de kamer blijven slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 50138

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: