Curacao 143 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 143 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 143

Blijf op de hoogte en volg yuri

13 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag waren we vrij. We hadden afgesproken met de Moerlandjes om half 12. Op hun verzoek om nog even uit te slapen. Ik zei al dat ze om 6 uur wakker zouden zijn en dat wad an ook het geval. We stonden er dus iets eerder dan gepland. We zijn teruggereden naar Kokomo. Ik heb met Esther en Judith gesnorkeld. We hebben daar gegeten en rond 4 uur zijn we weer weggegaan. We zijn gaan eten bij Tomatoes. Hierna is Esther met ons meegereden naar Karnaval en de rest is naar huis gegaan. Ik moest er filmen. Burnid had zich ziek gemeld dus was Philips regisseur. Ik stond als statief op de weg op een verhoging. Het filmen verliep wel goed maar ik had wel moeite met het oude stroeve statief. Achteraf toen het klaar was kreeg ik nog een applaus van de regisseur omdat hij het zo goed vond haha. Het was voor iedereen raar om Marina dubbel te zien. Hierna wilde we nog gaan poolen maar de Nederlander hadden hun Karnavallkleren aangetrokken en de kroegen stonden brabants vol. Dan maar naar huis. Esther is bij ons op de kamer blijven slapen.