Curacao 146 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 146 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 146

Blijf op de hoogte en volg yuri

16 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag naar het sea aquarium gegaan. We hadden een ontmoeting met de dolfijnen gereserveerd. Dit was heel leuk. Je kon bij de dolfijn in het water komen staan en dan kwam hij bij je. Hij kon natuurlijk trucjes en je kon hem aaien. De begeleider gaf veel uitleg over de dolfijn. Heel interessant. Het jammere was dat er 3 foto's werden gemaakt pp en je mocht er geen zelf maken. Deze foto's kostte dan ook voor de 15 samen 80 dollar.... Verder wel een leuke ervaring.

Daarna naar Daaibooi geweest. Natuurlijk weer gesnorkeld. Er zat een lionfish uit zn holletje. Zag er wel spooky uit. Judith en ik zijn nog achter een kogelvis aangezwommen om hem bang te maken maar hij blies zich niet op. Hij bleef me telens aanstaren met zn grote schattige ogen en zn altijd glimlachende mond. Grappige dikke vissen. Toen hebben Esther ne ik de oversteek gemaakt in de baai en aan de andere kant zat een groepje inktvisjes. Toen i ze bang maakt lag er meteen overal inkt in het water. Zo kwam ik erachter dat het inktvisje waren. Bij de rots die ernaast zat probeerde ik een plantje aan te raken en toen schoot er ook weer een oktopusje voorbij. Overal lag er dus op den duur inkt in het water. Bah.
S'avonds heeft Peter gekookt. Boontjes met aardappels en vlees. Dit was lekker.