Curacao 146 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 146 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 146

Blijf op de hoogte en volg yuri

16 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag naar het sea aquarium gegaan. We hadden een ontmoeting met de dolfijnen gereserveerd. Dit was heel leuk. Je kon bij de dolfijn in het water komen staan en dan kwam hij bij je. Hij kon natuurlijk trucjes en je kon hem aaien. De begeleider gaf veel uitleg over de dolfijn. Heel interessant. Het jammere was dat er 3 foto's werden gemaakt pp en je mocht er geen zelf maken. Deze foto's kostte dan ook voor de 15 samen 80 dollar.... Verder wel een leuke ervaring.


Daarna naar Daaibooi geweest. Natuurlijk weer gesnorkeld. Er zat een lionfish uit zn holletje. Zag er wel spooky uit. Judith en ik zijn nog achter een kogelvis aangezwommen om hem bang te maken maar hij blies zich niet op. Hij bleef me telens aanstaren met zn grote schattige ogen en zn altijd glimlachende mond. Grappige dikke vissen. Toen hebben Esther ne ik de oversteek gemaakt in de baai en aan de andere kant zat een groepje inktvisjes. Toen i ze bang maakt lag er meteen overal inkt in het water. Zo kwam ik erachter dat het inktvisje waren. Bij de rots die ernaast zat probeerde ik een plantje aan te raken en toen schoot er ook weer een oktopusje voorbij. Overal lag er dus op den duur inkt in het water. Bah.
S'avonds heeft Peter gekookt. Boontjes met aardappels en vlees. Dit was lekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 49997

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: