Curacao 147 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 147 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 147

17 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag zijn Marco en ik weer gaan filmen in de stad voor ons cultureel filmpje. We zijn bezig geweest om verschillende hyperlapses te maken. Dit ging heel goed met mijn camera omdat hij de vorige foto transparant door je scherm kan laten zien zodat je alles perfect kunt uitmeten. Daarna zijn we naar het resort van de moerlandjes gegaan. Ze zijn vandaag thuis gebleven omdat ze om 3 uur naar een ander huisje moesten gaan. Dit huisje heeft een zwembad. Marina en ik hebben de keuken meteen gebruikt om chicken tonight te maken. Na het eten zijn we met Esther naar de stad gegaan om eerste naar de parade te gaan en daarna naar The Alley's. De parade was van de volwassenen. Ik vond de tienerparade leuker omdat ze dar meer choreografie in stoppen. Meer creativiteit. Bij The Ally's was het weer dinsdag. Een beker halen voor 15 gulden en een uur lang voltanken met alles wat je wilt. Dit was een succes ;). Op de terugweg konden Marina en Esther het even niet meer zo goed vinden samen. Toen we bij een stoplicht stonden in de nog door karnaval drukke stad is Marco de auto uit gesprongen om te gaan pissen. Dit grapje heeft ons 1.5 uur zoektocht gekost tot ik tegen Marina zei dat ze maar naar huis moest rijden omdat hij het maar kon bekijken. Thuis aangekomen kwam hij 10 minuten later aan. Hij had dus gelopen. Na zijn grote avontuur aan te hebben gehoord kwam er geen sorry uit. Alleen; wat heb je liever, dit of bij je in de auto...........