Curacao 142 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 142 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 142

Blijf op de hoogte en volg yuri

12 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag ben ik met het intitiatief gekomen om een filmpje te maken van cultureel Curacao. Ik heb Marco mee gevraagd en we zijn de hele dag bezig geweest in de stad hiervoor. Om 3 uur zijn we met zn 3en naar het vliegveld gereden om de ouders van Marina op te halen. Ze kwamen rond kwart voor 4 de schuifdeur door. Wit volk ;). We zijn met ze naar de autoverhuur gelopen omdat ze er een hadden gereserveerd bij Budget. Het was een heel drama omdat de passen het niet deden. Uiteindelijk na een auto te hebben gehuurd bij de balie ernaast van een ander bedrijf was de conclusie dat je niet in 1 keer z'on groot bedrag kan betalen... Maar goed, na 1.5 uur hebben we wel een auto :). Hij lijkt op die 2 van mn ouders die ze hier huurde maar dan is hij van Hyundai i.p.v Ford. Alle bagage bij mij in mn bakbeest gepropt en ik heb ze begeleid naar hun resort. Dit was nog wel even rijden. Na alle spullen weggelegd te hebben zijn we teruggereden naar willemstad om weer traditioneel bij Plein Cafe te eten. Zoals we bij iedere nieuwe persoon doen. Na het eten waren ze natuurlijk bekaf en hebben we ze weer teruggebracht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 49937

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: