Curacao 142 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 142 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 142

Blijf op de hoogte en volg yuri

12 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag ben ik met het intitiatief gekomen om een filmpje te maken van cultureel Curacao. Ik heb Marco mee gevraagd en we zijn de hele dag bezig geweest in de stad hiervoor. Om 3 uur zijn we met zn 3en naar het vliegveld gereden om de ouders van Marina op te halen. Ze kwamen rond kwart voor 4 de schuifdeur door. Wit volk ;). We zijn met ze naar de autoverhuur gelopen omdat ze er een hadden gereserveerd bij Budget. Het was een heel drama omdat de passen het niet deden. Uiteindelijk na een auto te hebben gehuurd bij de balie ernaast van een ander bedrijf was de conclusie dat je niet in 1 keer z'on groot bedrag kan betalen... Maar goed, na 1.5 uur hebben we wel een auto :). Hij lijkt op die 2 van mn ouders die ze hier huurde maar dan is hij van Hyundai i.p.v Ford. Alle bagage bij mij in mn bakbeest gepropt en ik heb ze begeleid naar hun resort. Dit was nog wel even rijden. Na alle spullen weggelegd te hebben zijn we teruggereden naar willemstad om weer traditioneel bij Plein Cafe te eten. Zoals we bij iedere nieuwe persoon doen. Na het eten waren ze natuurlijk bekaf en hebben we ze weer teruggebracht.