Zaterdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

31 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag zijn we met Paul, Sjoerd en Corne naar Grote Knip gegaan. Het was echt heerlijk weer! En het was heel erg gezellig!! We zijn rond 4 uur naar huis gegaan. Nadat we omgekleed waren hebben Paul, Sjoerd en Corne ons weggebracht naar Willemstad. Het was echt super leuk en gezellig om Paul gezien te hebben. We hebben in Willemstad een pompoenen zoektocht gedaan. Dit was georganiseerd door het hotel waar Bianca stage loopt. We kregen een hint en waar we uitkwamen lag dan een pompoen en als we die mee terug namen konden we die omruilen voor een prijs. De eerste hint was: Hier komen ontwerpen tot werkelijkheid. Yuri dacht gelijk een tatooshop maar even later kwam hij met het idee Ackermann. Hier maken ze van stof, kleding. En Ackermann is een sponsor van deze activiteit. We zijn er toen heen gegaan en hebben daar een pompoen gevonden. De tweede pompoen: 'Als je je teen stoot, Dan stoot je deze niet nog een keer aan een steen.' Deze uitleg was echt onduidelijk. Na wat meer uitleg bedoelde ze dus eigenlijk het spreekwoord: 'Een ... stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen.' We moesten dus een Ezel zoeken in Punda. Blijkbaar was het een monument dat aan het begin van Punda stond. En ja hoor! Hier vonden we ook een pompoen! We hebben een Fotoboek die gemaakt is van een bananenboom gewonnen en een kadobon van 100 gulden van Ackermann. Het was echt super leuk om met Yuri te doen! ^_^ Hierna zijn we naar huis gegaan. Om 10 uur zijn we met de taxi naar cafe '27' gegaan en Barry Hay gefilmd en om kwart over 1 weer naar huis met de taxi.