Vrijdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

30 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends toen we bij de veerboot aankwamen zagen we de pontjesbrug over het kanaal gestrekt liggen. Ze zijn dus klaar met de renovatie en waren hem tijdens spitsuur terug aan het koppelen... We hebben dus een goede 3 kwartier gewacht tot dit gebeurt was. Toen pas konden de veerbootjes naar de overkant varen.
Vandaag alle animaties kunnen afronden. Het was hard werken maar t is wel gelukt. We zijn met z'n tweetjes bij Legacy gebleven omdat we s'avonds moesten filmen bij 27, een rock-cafe waar rocktober festival gehouden werd. Hier hebben we gefilmd tot 1 uur. Daarna met de taxi naar huis. In de taxi die wij hadden besteld was voor ons een dronken engelse jongen ingestapt. Hij heeft heel zat tegen ons aangeluld met een moeilijk verstaanbaar dronken engels accent. Toen we hem eerst afzette bij Marriot hotel kwam hij aanlopen met geld voor de taxi en gaf hij ons 20 dollar. OK, thanks!