Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

30 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Ik moest de RED klaarmaken op de Ronin omdat Yuri en Dolph wilde kijken bij een helikopter hoe dat de camera erin zou passen etc. Ik en Marina zij meegegaan. De heli stond in de hangaar en we konden kijken hoe ze het gingen doen met de camera. Ze moesten donderdag opnames gaan maken voor de intro van de feature film van Jan Dino. Na het werk kwam op de radio dat de brug helemaal vaststond. Na uit m'n raampje gekeken t hebben zag ik dus ook dat het vast stond. Ik wilde dus om het schottegat heen rijden maar bedacht me dat we gelijk langs Gino en Marc konden om hun op te halen. We hebben even op Gino gewacht en zijn naar ons gereden. We hebben eerst boodschappen gedaan en daarna bloemkool met aardappelen en bief gegeten. Daarna zijn we naar de film gegaan. Het was weer 2 voor de prijs van 1. 3.50 euro pp dus.. We zijn naar het tweede deel van The Maze Runner gegaan. Film was veel beter dan verwacht!