Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

30 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Ik moest de RED klaarmaken op de Ronin omdat Yuri en Dolph wilde kijken bij een helikopter hoe dat de camera erin zou passen etc. Ik en Marina zij meegegaan. De heli stond in de hangaar en we konden kijken hoe ze het gingen doen met de camera. Ze moesten donderdag opnames gaan maken voor de intro van de feature film van Jan Dino. Na het werk kwam op de radio dat de brug helemaal vaststond. Na uit m'n raampje gekeken t hebben zag ik dus ook dat het vast stond. Ik wilde dus om het schottegat heen rijden maar bedacht me dat we gelijk langs Gino en Marc konden om hun op te halen. We hebben even op Gino gewacht en zijn naar ons gereden. We hebben eerst boodschappen gedaan en daarna bloemkool met aardappelen en bief gegeten. Daarna zijn we naar de film gegaan. Het was weer 2 voor de prijs van 1. 3.50 euro pp dus.. We zijn naar het tweede deel van The Maze Runner gegaan. Film was veel beter dan verwacht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao 2.0

Wederom maar weer voor een half jaar naar Curaçao.

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Woensdag

24 November 2015

Dinsdag

23 November 2015

Maandag

22 November 2015

Zondag

21 November 2015

Zaterdag
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 50138

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: