Zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Zondag

Blijf op de hoogte en volg yuri

30 Augustus 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends ging het nog met de migraine maar daarna werd het weer erg pijnlijk. Uiteindelijk toen de pillen begonnen te werken en na veel water en ijs ging het wel weer. Ik was wel weer erg suf door die pillen... Vandaag tevens de dag dat ik dit keer naar Hato moet rijden om mijn eigen vriendin daar af te zetten. Al vaak daar gestaan voor mensen op te pikken of weg te brengen maar nooit Marina zelf. Ze gaat naar Nederland om bij de crematie te zijn van tante Lenie. We hebben samen eerst toevallig Gino nog kunne ontvangen toen hij net aankwam. En Joey, de jongen die in dienst gaat bij Legacy. Niels stond er om hem op te wachten. Na een smoothie en een pizza was het dan zover. Marina de roltrap omhoog om een weekje naar Nederland te gaan. Ze had gelukkig alleen handbagage bij dus hoefde niet in de rij te staan. Tot over een weekje schat. Ik red me wel. Neem maar veel snoep mee in je koffertje!

S'avonds alvast begonnen aan de edit van Kokomo. Het begint al wat te worden. Leuke beelden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao 2.0

Wederom maar weer voor een half jaar naar Curaçao.

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Woensdag

24 November 2015

Dinsdag

23 November 2015

Maandag

22 November 2015

Zondag

21 November 2015

Zaterdag
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 50053

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: