Curacao 190 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 190 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 190

Blijf op de hoogte en volg yuri

31 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

Laatste stagedag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er zou een afscheid komen vandaag met ons 3 en de 2 antiliaanse boys van de technische dienst. We zijn eerst met Valerie samen naar Denny's gegaan om lekker te lunchen. Vervolgens moest ik om half 3 terug zijn voor mijn eindbeoordeling. Deze ging niet meer door en werd weer verzet naar de volgende dag. Ik ben dus bezig geweest et alle filmpjes op mijn harde schijf te zetten om deze te kunnen laten zien bij de afscheid. De afscheid werd gehouden in de vergaderzaal met hapjes en drinken. Oelers, Renzo, Sally, Micheline, Chong, Pieter en chanella waren er om een verhaal te doen over ons. Behalve Chong en Chanella, aangezien Chanella de schoonmaakster is dus niet met ons heeft samengewerkt heeft. Wel altijd heel lief en aardig geweest voor ons. We konden zelf ons eigen verhaal doen over het verloop van de hele stageperiode. Vervolgens kon ik de items laten zien die ikzelf en samen met marina heb gemaakt.
We hebben allemaal een certificaat gekregen en hebben die overhandigd gekregen door onze eigen stagebegeleider. Bij ons was dat Renzo. Natuurlijk bij allemaal een leuke foto gemaakt.
We hebben buiten ook nog een foto gemaakt met ons allen bij elkaar voor de ingang van Telecuracao.

Hierna zijn we naar huis gegaan samen met Peter en Suerandy. We hebben even wat gedronken en zijn toen naar Cafe de tijd gegaan om weer te gaan poolen. Burnid en Valerie kwamen daar ook naartoe. We hebben samen met een amerikaan lopen poolen daar.
Daarna zijn we naar verschillende clubs en cafes gereden maar nergens was het iets. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij TMF cafe en hebben daar weer gepoold. We waren rond 4 uur thuis.