Curacao 184 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 184 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 184

Blijf op de hoogte en volg yuri

26 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends ben ik met de autop tegen het huis aan gerold.... Ik moet hem tegenwoordig op een andere plek zetten omdat de huisgenoot hem op mijn plek zet... Deze nieuwe plek is ernaast maar er zit een soort kuil in de grond daar. Als ik dus de koppeling indruk om de auto te starten rolt de auto door de handrem heen. Uit schik omhet huis te raken liet ik de koppeling los om de auto vast te houden. Ik was echter te laat et het contact ook los te laten dus de auto schoot een halve meter vooruit tegen het huis.... Bumper naar de ballen.

Vandaag op het werk zat Patrick Kluivert bij de live show Moru Bondia. Hij ging daarna weg naar het voetbal veld. Ik ben dus snel naar huis gereden om mn camera te halen. Vanuit daar gelijk door gereden naar het voetbal veld om Patrick te interviewen en beelden te schieten van het team. We hebben gelijk handtekeningen kunnen vragen voor de voetbalvrienden onder ons.

Hierna ben ik achter sally aangereden om bij een 'garage' te komen die mijn bumper kon maken. Tussen de kippen en een hoop zand zat deze garage. De man kon mijn bumper maken voor 50 gulden. Perfect!

Terug op het werk ben ik met de spot van de overheid verder gegaan. Ik heb een hoop sound design gedaan.

S'middags uiteraard weer naar het strand.

S'avonds gingen we naar het Filmfestival bij de Cinema's in Otrabanda. We hadden hier kaarten voor gekregen van Renzo!
Het was er erg druk. De lezing werd gehouden door Jan de Bont!!! Het was dus heel erg interessant. Ik heb hem nog een vraag kunnen stellen en ben op de foto gegaan met hem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 50036

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: