Curacao 167 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 167 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 167

Blijf op de hoogte en volg yuri

08 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

Weeer uitgeslapen en daarna naar de stad gegaan om met Peter, Surandy en een vriednin van Peter te gaan eten in de stad. We zijn bij pein cafe aan tafel geschoven. Ik wilde graag spareribs en de daghap bleek spareribs te zijn, alleen was de daghap maar 13 gulden! Daarna naar Mambo gegaan. We hebben daar een hoop rare mensen zien dansen en hebben suerandy daarna weggebracht. Onderweg naar zijn huis wat achter Jan Thiel ligt, kwamen we langs st. barbara. Deze straat hebben ze helemaal opgeknapt. Er ligt trak asfalt zonder een scheurtje of iets erin en er loopt een nette stoep langs de weg met heel veel lantaarnpalen. Suerandy verteld dat dit een test was om te kijken hoe dat beviel bij de mensen... alsof dat nodig is... Het voelde in ieder geval alsof ik s'nachts ergens in Frankrijk rondreed.