Curacao 149 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 149 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 149

Blijf op de hoogte en volg yuri

19 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends naar werk gegaan. Om half 10 naar Kokomo gegaan waar Marina's ouders op het strand lagen. Hier gelijk weer de heilige club kip gegeten. Tegenwoordig lopen de leguanen ook over het strand en op het terras... Met het snorkelen samen met Esther en Judith kwamen we die soort kleine zwaardvisjes tegen maar deze was een stuk groter en hij had zn bek open die vol met tanden zat. S'avonds zijn we in Bonam gaan eten bij het familierestaurantje. Hierna hebben we de kinders naar hun resort gebracht. Tijdens deze rit werd de motor telkens warm dus ben ik op de weg naar westpunt gestopt bij een toko om koelvloeistof te halen. Auto weer volgegooid en doorgereden. Wederom werd hij wel telkens weer warm. Bij het resort nog even wat gedronken en marina en ik zijn weer de weg terug gaan rijden over het eiland. Ik ben weer bij dezelfde drukke toko gestopt om olie te halen. In het donker de auto volgegooid met olie met de hoop dat hij het nu wel blijft doen Hij liep weer warm.... Toen we bij de bewoonde wereld aankwamen vlakbij Centrum Supermarkt kookte de motor en heb ik hem tussen de boompjes door naast de weg op een van de enige honderd meters fietspad stilgezet. Ik heb Peter nog gebeld voor advies maar hij kan er zo ook niks aan doen. Ik ben rustig doorgereden naar de parkeerplaats van Centrum en heb de auto daar samen met de nacht-security achtergelaten. We moesten maar gaan lopen verder. Na honderd meter stopte er al een pickup met 2 oude nederlandse mannen erin. Ze woonde toevallig 2 huizen naast ons dus we zijn met hun naar huis gereden.