Curacao 140 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 140 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 140

Blijf op de hoogte en volg yuri

10 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag op het werk heb ik samen met Dexter de LED lampen tijdelijk aangesloten voor de valentijns show s'middags. Daarna zijn we de set gan bouwen voor het programma. Er was nog niet echt een plan dus zijn we creatief bezig geweest met witte pannelen met rood LED licht erop. Er zijn een hoop ballonnen en beertjes e.d opgehangen en de set zag er leuk uit. We zouden er ook bij gaan filmen maar dat zag het studio personeel natuurlijk weer niet zitten. We hebben de show maar gewoon bijgewoond en zijn daarna naar huis gegaan.
S'avonds zijn we naar het hotel bij Denny's gegaan omdat er de laatste Baye show in werd gehouden door Telecuracao. Het is een spelshow waarbij je geld en een Kia Sportage kan winnen. Het is voor het eerst dat dit in dit hotel werd gedaan. Sally dr moeder had een kaartje en chanella, de schoonmaakster hier, mocht meedoen voor haar plaats. Chanella was als laatste over dus haar kans op de auto was 30 procent! helaas was ook haar sleutel niet de juiste en had niemand iets... Wel heel leuk om mee te maken. Lekker luidruchtig enzo hier.

12 uur