Curacao 99 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 99 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 99

Blijf op de hoogte en volg yuri

01 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

1 januari. Tijd voor de nieuwjaarsduik. Zanzibar zag oranje van alle 4500 mensen met een oranje muts unox muts op. wij zijn op het vlot gaan zitten omdat we die aanbeveling kregen van een vrouw die naast ons zat op het vlot. Het zou heel druk worden en vanuit daar kon je alles zien. er meerde ook een waterscooter aan om mee te genieten. toen het 12 uur was sprong iedereen het water in van de kant en zo ook ik van het vlot. Eenmaal terug op het vlot zag ik de hele menigte naar het vlot zwemmen. dit vlot is maar 4 bij 4 ofzo.. toen elke vierkante meter vol stond met mensen stond ik tot aan mijn middel in het water. de waterscooter begon dus ook de bodem op te zoeken haha. gelukkig was het meisje er snel genoeg bij. we zijn maar teruggezwommen en nog even op het strand gelegen tot het weer begon te regenen. even gedoucht en gelunched bij denny's. duurde natuurlijk weer superlang omdat ze hier niet met drukte om kunnen gaan. ze gaan er niet sneller om werken zeg maar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 50138

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: