Curacao 55 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 55 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 55

Blijf op de hoogte en volg yuri

18 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik heb items gezocht voor moru bondia. Ook heb ik sally gesproken over het filmen van de spots van L'eudine.

S'middags naar het postkantoor in otrabanda voor marina's pakketje. Helaas toen we aankwamen bij de auto bleek de band leeg te zijn... Een man die het zei verwees ons naar een benzine pomp waar je hem kunt oppompen. Toen ik in het boekje keek hoeveel bar en in moest bij de pomp kwam er ene man aanlopen en vroeg wt er was. Hij pakte de slang al en begon hem op te pompen. Opgeblazen zag ik 3 sneeën in de band en hij verwees er ook naar. Voor ik het wist was hij al bezig met de reserve band erop te leggen en dat duurde dus ook niet echt lang. Hij vroeg er 15 gulden voor en dit moesten we pinnen omdat we geen cash hadden. Hij stapte in en we reden naar de automaat en ik gaf hem 19 gulden. Helaas blijkt deze van iets breder te zijn waardoor hij tegen de gedeukte zijkant van de auto komt als ik door een kuil ga of iets...

  • 20 November 2014 - 09:28

    Marijke:

    Leuk Yuri en Marian om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Het filmpje ook gezien, erg goed gedaan!Ben trots op jullie :)veel plezier nog daar... eric en marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 6772
Totaal aantal bezoekers 50195

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: