Curacao 53 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 53 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 53

Blijf op de hoogte en volg yuri

15 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Vroeg uit bed om naar de intocht van sinterklaas te gaan. Hier zouden marina en ik gaan helpen bij Telecuracao. Helaas heb ik niks kunnen doen die ochtend omdat ik mijn werk niet op tijd heb laten zien. Dit wad dus een voorwaarde wat ik niet wist. S'middags gegeten bij de bbq en door gegaan naar Telecuracao om daar alles klaar te maken voor de show van 5 uur. Helaas waren de witte panelen die er hoorde te staan niet neer gezet en hebben marina en ik eert niks kunne doen. We hebben maar besloten om het toch te decoreren met pakjes en jutten zakken. De show zelf verliep erg chaotisch maar op het beeld zag het er wel goed uit. Helaas, toen ik meekeek in de controle kamer, zag ik de intro van een jaar geleden verschijnen.Al het werk voor niks dus. Marina was blijkbaar naar Sally te gaan om mijn teleurstelling te melden en zij heeft daar toen werk van gemaakt. Toen de laatste 3 of 4 keer bij de breaks zag ik dan mijn intro.

• 17 November 2014 - 09:43

Desiree:

Kun je die intro hier ook niet plaatsen? Ben wel heel benieuwd!