Curacao 35 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 35 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 35

Blijf op de hoogte en volg yuri

28 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik heb vandaag geprobeerd de filmpjes weer verder te editten maar mijn Macbook wilde niet meer. Ik ben hierdoor naar Betterdeals gegaan om een harde schijf te halen van een Terrabyte om een backup te maken van mijn Mac. Het back-uppen duurde erg lang en ik heb hierdoor alleen maar op marinas laptop wat Items kunnen zoeken. Ik heb nog met Gerwin (studiomanager) gepraat over het werk in de studio en hoe hij me kon aansturen. Hij heeft gezegd dat ik die middag wel kon regisseren bij Trai Merdia en Airbox in kon laden voor de items van het nieuws. Maar als ik naar de controlekamer ga en ze doen nog amper de deur open laat ik het hierbij weten. Ik was al klaar met ze.... Zoals meerdere..

S'avonds is het dan toch gelukt om mijn laptop weer als nieuw te krijgen. Nog nieuwer zelfs want er zit nu een nieuwe OSX software van Apple op dat sneller en mooier is. Top.