Curacao 35 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 35 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 35

Blijf op de hoogte en volg yuri

28 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Ik heb vandaag geprobeerd de filmpjes weer verder te editten maar mijn Macbook wilde niet meer. Ik ben hierdoor naar Betterdeals gegaan om een harde schijf te halen van een Terrabyte om een backup te maken van mijn Mac. Het back-uppen duurde erg lang en ik heb hierdoor alleen maar op marinas laptop wat Items kunnen zoeken. Ik heb nog met Gerwin (studiomanager) gepraat over het werk in de studio en hoe hij me kon aansturen. Hij heeft gezegd dat ik die middag wel kon regisseren bij Trai Merdia en Airbox in kon laden voor de items van het nieuws. Maar als ik naar de controlekamer ga en ze doen nog amper de deur open laat ik het hierbij weten. Ik was al klaar met ze.... Zoals meerdere..

S'avonds is het dan toch gelukt om mijn laptop weer als nieuw te krijgen. Nog nieuwer zelfs want er zit nu een nieuwe OSX software van Apple op dat sneller en mooier is. Top.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 49989

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: