Curacao 18 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 18 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 18

Blijf op de hoogte en volg yuri

08 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag op het werk weer gefilmd in de studio. Dit ging erg goed. Alleen zat ik er wel een beetje mee dat ik 1 shot moet maken en daarna een half uur stil zit. Renzo heeft daarom met de regisseur gepraat en hij heeft aangegeven dat hij mij wat meer wilt laten acclimatiseren binnen het bedrijf qua manieren waarop alles gedaan wordt. Hierna heeft hij uitgelegd wat mijn verdere verloop van de dagen zal zijn en dit wordt een stuk zelfstandiger. Hij heeft gelijk de studio van het nieuws uitgelegd hoe het daar te werk gaat. Dit omdat hij wilt dat ik dat maandag in mijn eentje ga doen. Ook heb ik tijdens he nieuws van 12 uur alle items in mogen laden in het systeem en deze in te starten. Dit verliep goed op 1 fout na. Ik wilde het volgende item alvast in de cue zetten alleen hiermee stopt hij het afspelende item. Gelukkig stond Renzo erbij om het snel op te lossen. Leerpuntje dus...

Na het werk weer gewerkt aan mijn videoclip.

• 09 Oktober 2014 - 08:30

Desiree:

Wat beleven jullie toch al veel en wat leuk dat tele curacao zo met je meedenkt en al zoveel verantwoordelijkheid geeft. Ben trots op je!