Curacao 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 6 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 6

Blijf op de hoogte en volg yuri

26 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag voor het eerst kunnen uitslapen. En wel tot 8 uur! Normaal waren we dan al 2 uur lang wakker. Even gegeten en geskyped met mama en papa! Superleuk om ze weer te zien en ervaringen persoonlijk te delen.

Hierna zijn we naar het strand gegaan. Draaibooi strand waar we internet hadden zodat we konden skypen met Emily. Dit wist ik allemaal te vinden omdat dit dat 2de strand was waar ik toevallig in m'n eentje toen uitkwam. Hier hebben we gesnorkeld. Supermooie vissen gezien die in alle kleuren verkrijgbaar waren. Ook eentje die zwart was met lichtgevende blauwe stippen. Discovis. We hebben ook een tijdje met 2 oudere gepraat die hier woonde. Half hier half in Nederland. Ze hebben veel tips gegeven. Onder andere om als terugweg naar ons huisje een zandweg te pakken die rechtstreeks naar bullenbaai gaat. Die kende ik al een beetje omdat ik hier alleen een keer fout was gereden met m'n avontuurlijke kop.

Dit pad dus teruggenomen om een stuk af te snijden maar ons autootje is hier niet bepaald voor gemaakt. Alles schudde en deed. Maar we zijn aangekomen na een lange tijd in z'n 1 gereden te hebben. Nooit meer. 'T helpt niet mee om je blaas te koesteren zeg maar.

s'Avonds heb ik spareribs gebakken zonder oven. Gewoon een kookpan met de deksel andersom erin en een deksel erbovenop. Voila een oven. Dit deed ik ook voor het stokbrood maar had een grotere deksel gepakt. Het stokbrood had dan ook een vieze chemische smaak gekregen. Ik pak de deksel van de pan en heel de plastic knop ervan lag als een plasje in de pan zelf.... Woepsie

  • 27 September 2014 - 10:37

    Desiree:

    Sukkeltje! Ben je de magnetronpopcorn vergeten in de koekepan? :-P Vond het ook superleuk om jou te zien en spreken! En oja geen zandpaden meer nemen, is erg gevaarlijk, ik snap niet dat ze jullie dat adviseerden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 49993

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: