Maandag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg yuri

19 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends om kwart voor 7 kwam Niels ons ophalen. We gingen eerst Legacy en daarna door naar Kontiki. Ik ging achterin de pick-up om op de spullen te letten. Lekker wake-up call! Bij Kontiki gingen we een lipdub achtige promo schieten. Kontiki is het resort van van er Valk. Het is er super mooi, met zoute natuurlijke pools en een hoop groen. Rond 1 uur ben ik na d lunch over de boulevard naar Dolphin academy gelopen. Hier moest ik een man filmen die ALS heeft. Hij is hier op vakantie met zijn gezin. Dit hebben ze gekregen vanuit Nederland. Zijn 2 kinderen en vrouw gingen met de dolfijnen zwemmen en hij kreeg een stoel om vanaf de kant toe te kijken. Ik moest dit vast leggen ter herinnering aan deze vakantie. ER zouden meer dagen volgen om hun te filmen. Rond 5 was ik terug bij Cabana. Het strand waar kontiki aan ligt. Er was een strandbuggy en een groep dansende jongeren die voor de camera een feestje maakten. De kratjes en cocktails bleven komen dus ze gingen goed uit hun dak. Rond 6 waren we klaar en hebben we nog even een biertje gedronken met de eigenaar, blijkbaar het zoontje van.