Vrijdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

09 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanmiddag samen met Marina naar Dierenasiel gereden. Joey ging voor de leuk ook mee. DI-RECT ging hier een bezoek aan brengen. We hebben ze gefilmd en weer een kort interview gehouden met Spike en Bas. Ze kregen allemaal een pup in de hand voor de foto van de pers. Hier heb ik ook mooie beelden van kunnen maken. Marcel was ergens achterin nog verstoppertje aan t spelen met een kat. Staat er ook leuk op. We hebben Spike als afsluiter nog een bericht op het krijtbord laten schrijven. Terug op kantoor heb ik de beelden gelijk gemonteerd. We zijn rond 5 uur naar Dolfijn FM gereden omdat Youssef vroeg of we daar ook even kwamen filmen. Ze gingen bij de radio op Mambo hun woordje doen en een nummer zingen. Terug op kantoor heb ik het filmpje van het asiel af gemaakt en gelijk online gezet om haf 9. Het is erg mooi geworden met het nummer; All in vain.
S'avonds zijn we uit eten gegaan bij pleijn cafe. Het was Joey's laatste avond. Net thuis las Joey een bericht van zijn 'vriendin' dat ze vreemd was gegaan. Het deed hem veel en deed gelijk de deur van zijn kamer dicht.

S'nachts toen ik nog net wakker was stopte er opeens een ambulance voor het huis. De broeders vertelde me dat ze een melding kregen voor dit huis. Toen ik binnen een shirt ging pakken kwam Joey opeens aar buiten en hij zei dat zn moeder dit had gebeld... Ik ben op een afstandje blijven luisteren en kon opvangen dat hij zei dat hij suïcidaal was geweest vroeger. Ik ben dus stiekem langs zijn kamer gelopen en zag z'n zakmes op bed liggen... Toen hij terug ging naar zijn kamer kwam er ook nog politie bij. Hij moest dus ook daartegen zijn verhaal doen. Toen hij terugliep heb ik Joey even bij me gehouden. Het circus reed weg en ik heb een lange tijd met hem gepraat. Hij vertelde me de situatie en hoe hij nu zijn leven ziet. Ik heb geprobeerd het idee uit zijn hoofd te praten en wat begrip te tonen. Uiteindelijk ging weer terug naar bed. Ik ben nog een tijd wakker gebleven en ben daarna zelf gaan 'slapen'. Ik was de volgende ochtend erg blij om zijn stem te horen aan de deur....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao 2.0

Wederom maar weer voor een half jaar naar Curaçao.

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Woensdag

24 November 2015

Dinsdag

23 November 2015

Maandag

22 November 2015

Zondag

21 November 2015

Zaterdag
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 49801

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: