Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

07 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag ben ik samen met Marina naar Zanzibar gegaan om DI-RECT te filmen. Ze zijn op het eiland voor hun benefiet concert zaterdag a.s. We hebben ze de hand geschud en ze waren heel vriendelijk. Marcel kwam naast me staan om even te kletsen en hij komt heel relaxt over. Jaimie ging flyboarden en dat hebben we gefilmd. Daarna hebben we nog een korte interview gehouden met Bas en Marcel. Youssef, de promoter en vriend van DI-RECT vroeg of we s'avonds ook naar Cabana kwamen om even een paar beelden te schiten van ze en wat te drinken. Hier zeggen we natuurlijk geen nee op. Terug op het werk heb ik de beelden gelijk gemonteerd. Marina kwam om half 10 weer terug op het werk. Ik ben ondertussen niet thuis geweest. We zijn weer gelijk naar Cabana gegaan. Hier heb ik de mannen even gefilmd terwijl ze in de lounge zaten en heb wat gedronken. Heb ook weer even met Marcel gepraat. Gino, Jordy en Sharona waren toevallig ook op Cabana dus hebben ze gelijk een foto kunnen maken met Marcel. We waren rond 1 uur thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao 2.0

Wederom maar weer voor een half jaar naar Curaçao.

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Woensdag

24 November 2015

Dinsdag

23 November 2015

Maandag

22 November 2015

Zondag

21 November 2015

Zaterdag
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 49820

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: