Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

07 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag ben ik samen met Marina naar Zanzibar gegaan om DI-RECT te filmen. Ze zijn op het eiland voor hun benefiet concert zaterdag a.s. We hebben ze de hand geschud en ze waren heel vriendelijk. Marcel kwam naast me staan om even te kletsen en hij komt heel relaxt over. Jaimie ging flyboarden en dat hebben we gefilmd. Daarna hebben we nog een korte interview gehouden met Bas en Marcel. Youssef, de promoter en vriend van DI-RECT vroeg of we s'avonds ook naar Cabana kwamen om even een paar beelden te schiten van ze en wat te drinken. Hier zeggen we natuurlijk geen nee op. Terug op het werk heb ik de beelden gelijk gemonteerd. Marina kwam om half 10 weer terug op het werk. Ik ben ondertussen niet thuis geweest. We zijn weer gelijk naar Cabana gegaan. Hier heb ik de mannen even gefilmd terwijl ze in de lounge zaten en heb wat gedronken. Heb ook weer even met Marcel gepraat. Gino, Jordy en Sharona waren toevallig ook op Cabana dus hebben ze gelijk een foto kunnen maken met Marcel. We waren rond 1 uur thuis