Vrijdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

02 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends zijn we opgehaald door Neils. Ik heb vandaag voor Dolph de beelden die ze gister hebben geschoten in de heli gestabiliseerd. De Ronin werkte niet in de harde wind dus alles was hand-held geschoten. Het stabiliseren duurde even maar er is een mooie edit uitgekomen. Dolph was er blij mee. S'avonds zijn we naar Full moon gegaan op kokomo. Toen Marina en ik aankwamen lopen kwam Tim, het zoontje van de eigenaar en producer van het feest, naar ons toe en leidde ons langs de VIP ingang. We kregen gratis VIP bandjes van hem en wenste ons een leuke avond! Nou top! We hebben even naar Gino en Jordy gezocht maar ze waren er nog niet. We kwamen wel Kelvin tegen uit PET 3. Hij moet echt niet normaal veel werken. 7 dagen in de week en vaak tot s'nachts en s'ochtends er weer uit... Niet normaal... We zijn ook Dexter in de VIP tegen gekomen. Hij werkt nog steeds bij Telecuracao en heeft het nieuwe decoor van Moru Bondia bijna af. Toen we bij de lounge over het publiek heen keken kwam Gino opeens al aanlopen. We hebben een gezellige avond samen gehad.