Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Woensdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

16 September 2015 | Curaçao, Curaçao

We moesten weer een accomodatie film maken. Bij dolphin suites bij Sea Aquarium achter. Een mooi hotel uitgerust was met handicap vreindelijke kamers. De hotelmaneger vrouwke had hele plannen voor de shoot. Ze had mensen geregeld die konden acteren en had een heel schema gemaakt. Makkelijk! De hsoot ging heel goed. WE zijn met haar naar Sea Aquarium gegaan voor het hotel waar we eerst de zeehonden gingen filmen. Ze lieten kunstjes voor de camera doen en bijna de lens aflikken. Superleuk! Daarna naar de dolfijnen. Ook die lieten ze springen. Na de show naar dolphin academy, waar kinderen met een beperking een therapieles krijgen met een dolfijn. We mochten een jongetje filmen die bezig was met zijn therapie. Dit was fantastisch om te zien. Het jongetje reageerde heel slecht op bepaalde signalen. Een vrouw had hem in dr armen en was met hem bezig. Ze is met hem gaan zwemmen samen de dolfijn. Op dat moment kreeg het kindje een vole lach op zijn gezicht. Mooi om te zien hoe zo'n kindje letterlijk verzorgd wordt door de dolfijn. De dolfijn gaf hem kusjes en liet hem langzaam met zich mee zwemmen. Heel subtiel ook. We hebben hierna ook de boulevard gefilmd met 2 modellen die er lekker casual overheen liepen. Een geweldige shoot geworden. Terug op het werk waren mijn armen wel goed verbrand! Gelukkig k=trakteerde David op Amercian Flag Cupcakes!