Maandag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg yuri

14 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Op het werk ben k S'ochtends eerst naar Sombre Di Kabana gegaan. Daar moest ik foto's maken van de accommodatie. Ze vinden hier dat ik goede foto's maak dus ik moet veel foto's vervangen die al eerder waren gemaakt door iemand anders. Na een bakje koffie en een koekje daar ben ik begonnen. Het was een groot woonhuis met verschillende kamers. De 2 mannen waren erg meewerkend. Mooie foto's geworden ook. Daarna door gereden naar Westpunt. Precies de andere kant op. Na meer dan uur rijden heb ik daar ook een aantal foto's gemaakt. Hiuer ging het wat minder, de kamers hier zijn simpelweg niet mooi en is erg lastig om er iets moois van te maken. De buitenshoot is wel goed gelukt. Op de terugweg kwam ik in willemstad iemand tegen die met pech langs de weg stond. Ik kende de wijk goed en vond het wel betrouwbaar. Normaal rij ik altijd door maar nu dus niet. Hij moest naar Buena Vista, een kleine omweg voor mij. Prima. We stopte langs een Toko waar hij een dronkelor mee liet gaan. Ok. Bij de schroothoop waar de dronkelor woonde zag ik dat m'n auto te heet werd. De koelvloeistof was op, er zat tijdelijk water in in plaats van koelvloeistof. De man heeft me dus even gehlopen met deze bij te vullen. De radiateur had hij deels opengedraaid om de hete lucht te laten ontsnappen. Het duurde te lang dus ik draaide zelf voorzichtig de dop eraf. De druk werd te hoog en hij sprong eraf. Toen hadden we dus een mooie kokende fontein.... Alles is wel goedgekomen ermee. De dronkelor was alleen maar aan t schreeuwen in zn 'huis' tegen zichzelf dus we zijn gauw verder gereden. Hij moest 2 straten verderop zijn. Alles toch nog goed gekomen. Ik was wel klaar voor vandaag... S'avonds zijn we Gino en Marc op gaan halen. Marc was vandaag ook aangekomen en woont nu bij Gino in de ghetto. De wijk waar ze wonen is echt heel slecht. Pure ghetto. We zijn met hun even gaan zwemmen en s'avonds bij ons chicken tonight gaan eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curaçao 2.0

Wederom maar weer voor een half jaar naar Curaçao.

Recente Reisverslagen:

25 November 2015

Woensdag

24 November 2015

Dinsdag

23 November 2015

Maandag

22 November 2015

Zondag

21 November 2015

Zaterdag
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 49892

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: