Donderdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Donderdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

03 September 2015 | Curaçao, Curaçao

Om half 9 aangekomen bij Legacy. We gingen vrijwel direct door naar het oude van der Valk hotel, het hoge gebouw in Punda, om daar een shoot te doen samen met Yuri. Het was een shoot die werd gebruikt ter introductie van de opening van een nieuwe club. We hadden 2 meiden die in de gang de cameraman pestte door telkens weg te rennen etc.., door uiteindelijk in een hotelkamer uit te komen waar ze sexy in lingerie met de cameraman speelde en kussengevecht hielden etc.. De camera was dus Point Of View. Leuk om bij te zijn dus... haha.
S'middags heb ik verder gewerkt aan de dit van de accomodaties. Ook heb ik Kokomo Full Moon laten zien aan Niels ter bekritiserend en hij vond het goed. S'avonds rond half 6 zou ik een fotoshoot moeten houden bij de club links onder ons maar dat ging niet meer door.
Thuis lekker wraps gegeten...