woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu woensdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

woensdag

Blijf op de hoogte en volg yuri

26 Augustus 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends om 9 uur zijn we met de bus langs Legacy gegaan. Niels is ons komen ophalen bij Otrabanda op het busstation. Bij Legacy was het relaxt. Yuri en Niels zijn heel aardig en los. Ze hebben uitgelegd hoe wij ongeveer te werk zullen gaan en wat de planning is. Vrijdag zullen we de kamer met z'n alle gaan opruimen waar al het apparatuur ligt. Het was een grote bende ook. Zo weten we wel straks waar alles ligt en wat ze hebben. Hierbij doen we gelijk een kleine herinrichting van het gebouw. Yuri legde uit dat ze ook op ARuba en Sint Maarten a;l zijtakken hebben. Hier mag ik dus een keer naartoe vliegen om de persoon daar te ondersteunen! Ook hadden ze contact met Wings, Het bedrijf waar Max Stage loopt op Aruba. Hier zou ik Misschien ook een keer naartoe kunnen gaan om daar en productie te doen. De apparatuur die ze hebben is mooi en het mooie is dat ik alles mag gebruiken. Ik mag de drone pakken als ik wil leren vliegen, de RED voor de mooie beelden en de gimbal om prachtige shots te maken. Ik heb er zin in!
Na legacy werden we opgehaald door Rien, de man van de auto. We zijn langs Ennia gereden om een verzekering af te sluiten. Helaas voldeden wij niet aan de eisen, leeftijd en rijbewijs, een polis te krijgen. Dan maar weer Aska, die overigens wat goedkoper uit kwam. Hij heeft ons daarna afgezet in Punda, zodat we konden lunchen en een simkaartje konden kopen. We zijn terug gegaan met een busje die iedereen netjes thuis afzette. Wiste wij veel dat hij dat ook voor ons zou doen. We hebben de laatste meters dus zelf moeten lopen. Dit was erg warm. Zeker gevoelstemperatuur 50!!
Heb overigens het bericht van Rien meegekregen dat de auto vanavond klaar zou zijn. Morgenochtend om 7 uur gaan we hem ophalen. Toch mooi, Z'on service en alleen de 6000 hoeven te betalen die de auto ook kostte! Rien is ook een aardige man. Hij kent overal eigenaars van en mensen die ik eventueel kan gebruiken. Zo kan iemand schade claimen waarmee je voor meer dan het 3 dubbele beter uitkomt. En een duikleraar die goedkoop is. Hij heeft ook aangegeven dat ik garantie krijg op de rekeningen. Top!!!