Curacao 205 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 205 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 205

Blijf op de hoogte en volg yuri

15 April 2015 | Curaçao, Curaçao

Laatste dag! We hebben de laatste spulletjes bij elkaar geraapt en hebben gevraagd aan de zoon van Stanley of hij ons naar Kokomo zou kunnen brengen. Dit heeft hij rond 9 uur gedaan. We hebben heerlijk samen gezwommen en in de zon gelegen op he vlot. Rond 12 uur zijn we nog even gaan eten in de lounge. Club kip als laatste maal... Om 2 uur werden we weer opgehaald. Om half 3 kwam Sally ons ophalen aan huis om langs Telecuracao te gaan. We hebben van bijna iedereen afscheid kunnen nemen en zijn toen samen met Sally terug gereden om de koffers in te laden. We hebben nog doei kunnen zeggen tegen Stanley en zijn met 2 auto's naar Hato gereden. Sally heeft ons daar nog geholpen met inchecken. De koffers wogen te veel. Ik heb dus 140 euro kunnen pinnen hiervoor... Afscheid genomen met Sally en nog even op het terras wat gaan drinken voordat we naar boven moesten. Om 6 uur konden we het vliegtuig in en rond 7 stegen we op. Het was de nieuwe Dreamliner van Arke dus luxe. Heel veel beenruimte en lekkere stoelen. We maakte eerst een tussenstop op Aruba. Rond 12 uur Nederlandse tijd kwamen we aan. Het was een goede vlucht! En vooral een goede, leuke stage!