Curacao 199 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 199 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 199

Blijf op de hoogte en volg yuri

09 April 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag zijn we eerst langs salinja gegaan om weer een nieuwe band eronder te leggen. Daarna zijn we naar Banda Abou gereden. Eerst zijn we gestopt bij een wegtoko voor wat water. Dorst. Daarna stopte we langs een strand waar we nog niet geweest waren. Het was er niet mooi en vervallen dus we zijn weer doorgereden en gestopt bij lagun. Hier heb ik gesnorkeld samen met Marina in de hoop eindelijk een schildpad te zien. Geen resulaat. Om 5 uur besloot ik toch nog even te gaan zoeken met de snorkel en opeens zag ik z'on 5 meter onder me een schildpad half onder een grote steen liggen! Ik ben er even boven blijven hangen en ben toen heel snel Marina gaan halen. Toen we samen terug bij de steen waren was hij weg... Tot ik wat meer omhoog keek en zag dat et van boven naar beneden dook. Hij kroop daarna weer onder de steen. Na misschien wel een half uur wachten en zwemmen kwam hij weer omhoog om adem te halen. Hij kwam bijna recht op ons af en nam adem net voor ons. Ik heb hem dus een paar keer kunnen aanraken en half kunne vastpakken! Geweldige ervaring. Marina zwom al die tijd naast me.
S'avonds zijn we samen gaan eten bij Plein Cafe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 49828

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: