Curacao 186 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 186 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 186

Blijf op de hoogte en volg yuri

28 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends er weer vroeg uit om bij Telecuracao het licht te verhangen in de studio. Ik heb de hele set van Moru Bondia opnieuw opgehangen met een eigen 3-puntsbelichting. Dit was heel zwaar...
Zuleika was ook op Telecuracao. Ik heb een greenscreen opgezet voor de fotoshoot van de presentator voor onze show. Dit ging heel goed. We hebben leuke foto's kunnen maken.

Om half 3 zijn we naar huis gegaan. Eerst zijn we langs Kooyman gereden om lak te halen voor de bumper. Het kost toch bijna niksen dan ziet de bumper er weer fatsoenlijk uit.
Thuis belde Sally of ik kon filmen s'avonds bij een cafe voor de productie van Renzo met Burnid als regisseur. Ik was kapot van het studiowerk maar ik heb er wel ja op gezegd omdat ik Burnid graag wil helpen en het leek me ook leuk.

Dus dan maar snel naar kokomo om even uit te rusten. Dit is dan ook gelukt haha. Al deed mn rug nog wel pijn.
Het cafe was in Punda. 27 heette het. Er trad een pop-rock band op met een meisje al zangeres. Het ging heel goed. Burnid is wel langs gekomen om aan te geven wat voor shots hij meer wilde zien. Dit probeerde ik dan ook en het ging goed. Bij de tweede sessie heb ik Marco laten filmen omdat mijn rug pijn deed. Ik heb wat gedronken en ben naast het cafe in de regiewagen gaan zitten om Burnid te werk zien zijn. Hij zei dat ik moest gaan filmen omdat het niet goed ging bij Marco... Toen ik ging hoord eik door de intercom dat Burnid heel blij was met mijn shots. Bon Yuri Bon!Toen het klaar was zijn we wat gaan drinken bij een cafe ergens boven bij een tankstation in Otrabanda. Burnid heeft ons daar naartoe meegenomen. Valerie was er ook bij. Er was een Reggea band en heel veel bier wat Burnid ons bleef geven. Lekker dus! Toen het klaar was daar hebben we Burnid dit keer meegenomen naar Cafe De Tijd. We hebben hier gepoold en nog meer bier gedronken ;). Om 4 uur toen dit cafe ook dicht ging zijn we maar naar huis gegaan. Leuke avond! Wel kapot moe..