Curacao 186 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 186 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 186

Blijf op de hoogte en volg yuri

28 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends er weer vroeg uit om bij Telecuracao het licht te verhangen in de studio. Ik heb de hele set van Moru Bondia opnieuw opgehangen met een eigen 3-puntsbelichting. Dit was heel zwaar...
Zuleika was ook op Telecuracao. Ik heb een greenscreen opgezet voor de fotoshoot van de presentator voor onze show. Dit ging heel goed. We hebben leuke foto's kunnen maken.

Om half 3 zijn we naar huis gegaan. Eerst zijn we langs Kooyman gereden om lak te halen voor de bumper. Het kost toch bijna niksen dan ziet de bumper er weer fatsoenlijk uit.
Thuis belde Sally of ik kon filmen s'avonds bij een cafe voor de productie van Renzo met Burnid als regisseur. Ik was kapot van het studiowerk maar ik heb er wel ja op gezegd omdat ik Burnid graag wil helpen en het leek me ook leuk.

Dus dan maar snel naar kokomo om even uit te rusten. Dit is dan ook gelukt haha. Al deed mn rug nog wel pijn.
Het cafe was in Punda. 27 heette het. Er trad een pop-rock band op met een meisje al zangeres. Het ging heel goed. Burnid is wel langs gekomen om aan te geven wat voor shots hij meer wilde zien. Dit probeerde ik dan ook en het ging goed. Bij de tweede sessie heb ik Marco laten filmen omdat mijn rug pijn deed. Ik heb wat gedronken en ben naast het cafe in de regiewagen gaan zitten om Burnid te werk zien zijn. Hij zei dat ik moest gaan filmen omdat het niet goed ging bij Marco... Toen ik ging hoord eik door de intercom dat Burnid heel blij was met mijn shots. Bon Yuri Bon!Toen het klaar was zijn we wat gaan drinken bij een cafe ergens boven bij een tankstation in Otrabanda. Burnid heeft ons daar naartoe meegenomen. Valerie was er ook bij. Er was een Reggea band en heel veel bier wat Burnid ons bleef geven. Lekker dus! Toen het klaar was daar hebben we Burnid dit keer meegenomen naar Cafe De Tijd. We hebben hier gepoold en nog meer bier gedronken ;). Om 4 uur toen dit cafe ook dicht ging zijn we maar naar huis gegaan. Leuke avond! Wel kapot moe..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 49880

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: