Curacao 185 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 185 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 185

Blijf op de hoogte en volg yuri

27 Maart 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends hebben we de auto afgezet bij onze beste man die de bumper kon maken. Vanuit daar zijn we met Sally naar het werk gegaan.
Weer verder gemonteerd voor de reclame.
Na het werk konden we de auto ophalen. Sally heeft ons afgezet. Natuurlijk waren er nog maar net aan begonnen dus konden Marina en ik daar nog 2 uur wachten. Hij heeft meet een soldeerbout de scheuren saengesmolten en vervolgens een plamuurlaag eroverheen gestreken en geschuurd.

We hadden weer kaartjes gekregen. Voor voetbal wedstrijd van curacao - tegen een klein eilandje van 10000 inwoners. Het was superdruk op de heenweg en slecht georganiseerd. Toen we na de lange file aankwamen bij het sport centrum kon ik niet bij de ingang komen om mijn auto te parkeren omdat het hadden afgezet voor de heenweg. Ik vroeg dus aan een politieman of ik erlangs mocht aangezien ik een VIP kaart had maar hij zei letterlijk: ik ga je niet helpen, toeter maar ofzo voor hulp van hun.... Ik ben dus met de auto gewoon langs de afzetting over de middenberm gereden om bij de ingang te komen. Als ik eenmaal boos ben haha... De 'VIP' parkeerplaats stond helemaal vol.. Ik heb hem helemaal achter ergens op het zand weg kunnen zetten. Toen Marina en ik naar de ingang liepen bij het hek stond het hier ook helemaal vol met mensen die te laat waren hahahaha.... Zij moesten allemaal nog een kaartje kopen. Ik vroeg dus waar ik naar binnen moest met mijn pas maar hulp kwam er niet. Er was ook niemand van de organisatie dus heb ik de politie om hulp moeten vragen. Uiteindelijk konden we langs een soort zijafzetting naar 'binnen'. Deze zijafzetting kwam gewoon uit bij dezelfde ingang... Iedereen werd boos toen de wedstrijd begon en stormde dus naar binnen. Het waren net apen. Ze klommen via alles naar binnen.

De voetbal was amateuristisch. Ze voetbalde erg slecht. Het was wel heel leuk om erbij te zijn! Achteraf hebben we nog staan praten met een cameraman uit Hilversum. Hij was overgevlogen speciaal hiervoor. We hebben gewacht tot al het verkeer weg was en hebben kluivert nog met zn team kunnen zien vertrekken in een locobus.