Curacao 154 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 154 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 154

Blijf op de hoogte en volg yuri

24 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

De bus konden we gelukkig overslaan omdat ingmar ons kon ophalen. Na het werk konden we meerijden met de vader van Suerandy. Ik heb van te voren de garage gebeld en ze zeiden dat hij klaar was. We zijn dus afgezet bij de garage in Salinja. Toen ik de rekening bij de garage in mijn handen kreeg stond er alleen arbeidsuren op maar geen nieuw onderdeel ofzo. Ik voreg dus aan de monteur wat hij nou precies had gedaan en hij vertelde me dat de thermoswitch kapot is en besteld moet worden uit Nederland. Hij heeft een bypass erin gezet zodat ze ventilator nu constant draait. Ik vroeg aan hem hoe dat dat het probleem op zou moeten lossen en hij was ervan overtuigd dat ook al rij ik 100, dan word de motor alsnog warm omdat de ventilator niet draait.... Nou ja weinig tegen te brengen en de rekening dus maar gewoon betaald. 265 guldenss.