Curacao 137 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 137 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 137

Blijf op de hoogte en volg yuri

07 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends om 10 uur er weer uit om om 11 uur weer bij Telecuracao te staan. We hadden een vergadering gepland staan met Zuleika over onze nieuwe versie van Dune Une Chenz, Gosadera. Tijdens de vergadering is er veel duidelijk geworden en we maken goede progressie. Hierna zijn we met Dexter samen weer aan de slag gegaan om de hele studiobelichting opnieuw erin te hangen. We hebben dit keer geen lampen naar beneden gehaald maar alle lampen beveiligd met kettingen aangezien er van de week weer een lamp naar beneden was komen vallen. De studio binnen lopen was dus een gokje op leven en dood.... De lamp die boven de presentatrice hing wilde ik gaan beveiligen tot ik zag dat de klem waarmee hij vastzit niet eens was aangedraaid. Dat komt erop neer dat de lamp aan een horizontaal plat stuk ijzer hing en er dus zo van af kan schommelen..... Het leven van andere is hier blijkbaar niet belangrijk ofzo.. We waren uiteindelijk klaar met alles om half 7.

8 uur.