Curacao 136 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 136 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 136

Blijf op de hoogte en volg yuri

06 Februari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag hebben ik en Marina vrij genomen om de laatste dag met Sander en Frank door te brengen. Ze wilden nog graag waterscooter varen dus dat zijn ze gaan doen bij Jan Thiel. Hierna zijn we naar Zanzibar gegaan om nog even te zwemmen. Toen naar Tomatoes rond 4 uur voor een goeie pizza. Snel naar binnen gewerkt en vervolgens door gereden naar het vliegveld. Voor de zoveelste keer weer een bezoekje Hato. Na het inchecken zijn we nog een smoothie gaan halen. Ik en Marina zijn al wat eerder weg gegaan omdat we nog langs kokomo moesten om te filmen tijdens daglicht. Afscheid genomen en door naar kokomo. We hebben de laatste voorbereidingen van het feest kunnen filmen. Thuis heeft marina nog even bijgetanked. Om 9 uur stonden we klaar om te filmen. Het feest was big! We hebben veel kunnen filmen maar niet alles wat we wilden.. we lagen om half 5 in bed.