Curacao 129 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 129 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 129

Blijf op de hoogte en volg yuri

31 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

We zijn eerst naar de boekenbank gereden omdat marina een afspraak had met de vrouw van daar. Na twee boeken te hebben gekocht van in totaal 7 gulden zijn we doorgereden naar de kapper. Eindelijk kan mijn hoofd weer ademen. Daarna langs huis om de jongens op te halen en naar mambo te gaan. Ook laatste keer dat ik hier aartoe ga. Het strand kost 5 gulden, de bedjes 6, en de droge tosti 10... Evenals de smoothies die hier veel te duur zijn. S'avonds teruggereden. We zijn bij Tomatoes gaan eten. Pizzaaa. S'avonds toch maar weer uit gegaan. Dit keer bij Zanzibar. Marina en ik waren wel heel moe dus we hebben vooral veel gezeten. Toen we terugreden en aankwamen bij het de kleine rotonde in salinja bij de mac en kfc, was het hier heel erg druk. We hebben de auto aan de kant moeten zetten omdat hij snel warm loopt in de file. Overal reden motoren en quads heen en weer en de weg die wij moesten hebben was waarschijnlijk half afgezet door de motoren om te racen. Het was fast&furious in real life zeg maar. We zijn binnendoor naar de brug gereden en uiteindelijk een stuk later thuis gekomen.