Curacao 116 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 116 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 116

Blijf op de hoogte en volg yuri

18 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

S'ochtend weer vroeg eruit om naar de kerk te gaan. House of Warship. Dit is een mega gospel kerk waar iedereen wilde kijken. Het was zoals altijd weer veel dansen, zingen en halleluja roepen. Elke keer denk ik weer dat er een exorcist word gehouden. Hierna naar Parke Di Tropikal. Een grote kinderboerderij waar ze alligators, apen, een puma en nog veel meer hebben. Ook een plotseling pratende papegaai. Deze dieren werden blijkbaar allemaal vroeger gevangen gehouden door inwoners van Curacao. Ze zijn bevrijd en worden nu verzorgd in de dierentuin. Veel ruimte hebben ze nog niet maar daar zijn al wel plannen voor. Geld is natuurlijk weer de issue. Het park is dan ook gratis en ze verzamelen geld d.m.v donaties.. Ik ga hier nog een keer een documentaire over maken en laten uitzenden bij Telecuracao. Hierna even boodschappen gedaan bij de AH om S'avonds kofta te kunne maken. Eerst even bij kokomo geluncht en toen gaan koken. Het was een goeie pan aangezien er al 2.5 kilo vlees in zat. het was wel heel lekker geworden. Daarna naar pirate bay gegaan om even te genieten van live reggae muziek op het strand. goei