Curacao 115 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 115 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 115

Blijf op de hoogte en volg yuri

17 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vroeg uit bed om samen met Dexter de studio te verbouwen. We hebben al de lampen van een set eruit gehaald. Dit is ongeveer een 3de aan studio. Hoe het allemaal vast zat was schrikbarend. van tape tot visdraadjes en geen safety kettingen. lampen die los hingen en houten balken vol spijkers die tussen het grid vast getaped zaten. We hebben overigens bovenop de vetilatie schacht nog een hoop spullen gevonden die aan de lampen vast horen te zitten. Na alles naar benden te hbben gehaald en schoon hebben gemaakt hebben we de standaard 3-punts belichting aangehouden om alles zo weer terug te hangen. Dit verliep heel goed. Er zitten nog steeds geen kettingen om de lampen heen omdat ze die simpelweg niet hebben. ik heb de zware lampen wel zo vast mogelijk gezet zodat ik straks geen dode op mijn geweten kan hebben..... we hebben ook een bezemkast gevonden waar nog sparerib botjes lagen en een hele hoop zooi. dit hebben we ook schoongemaakt en die gebruiken we nu voor de overige lampen etc. die we niet hebben gebruikt. Ik heb van Renzo geld gekregen om wat te eten te halen en benodigdheden voor de lampen. Alle kabels die er zonder nut hingen hebben netjes opgerold en opgeborgen. de kabels die wel gebruikt worden hebben we netjes vastgemaakt en gestructureerd opgehangen. We zijn doorgegaan tot 7 uur.

Toen we klaar waren zijn we meteen naar mn ouders gegaan. Hier nasi gegeten en toen naar huis om ven te douchen etc. S'avonds zijn we naar the Ally's gegaan omdat hier 2 leuke dj's kwamen. Het was heel rustig toen we aankwamen maar het stoomde al snel vol. Helaas werd er alleen maar Club achtige muziek gedraaid.. Toen nog een broodje gekocht en bij het huis opgegeten.

10 uur