Curacao 114 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 114 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 114

Blijf op de hoogte en volg yuri

16 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag waren we vrij. We zijn naar Boka Tabla gereden. Ik was er al wel een keer geweest maar het was nog steeds heel leuk. Wel zwaar met die poot van me. Kayleigh had er nog een verband omheen gerold en een gaasje met antibiotica want die wond zag er niet zo best meer uit. Kenneth heeft nog kayleighs naam op het strandje gemaakt omdat je dit goed ziet vanaf de rotsen erboven. Leuk leuk.
We zijn ook weer gekomen bij het plekje waar de grote golven in een soort inhampje omhoog spuiten. Mama vond het leuk om er dichtbij te staan voor een foto. Er kwam net een mega golf aan dus ze was zeiknat. Na heel hard lachen kwam er npog z'on joekel en die maakte ons allemaal nat! inclusief de camera's ahha. Gelukkig is de mijn waterdicht. Na boka Tabla zijn we doorgereden naar Playa Kallki. Een klein wit strandje in het uiterste puntje van het eiland. Heir kon je prachtig snorkelen. Het was soms heel diep en dan door de rotsen en koraal weer ondiep maar alleen maar koraal en gekke rotsen met koraal erop. Je kon er naartoe duiken en ik keek ertussendoor. Ik werd aangestaard door 2 dikke ogen. 'T bleek een kogelvis te zijn. Grappig beestje. Overal stekels. Omdat we stroming mee hadden waren verder gekomen dan verwacht. terug was dus nog een hele tocht. Alleen mn ma en kayleigh hadden flippers aan maar die was ik helaas vergeten. We wilden nog wat te eten halen op het strand maar ze vroegen voor 1 panini bijna 30 gulden, ongeveer 13 euro... laat dan maar zitten. We zijn na het strand doorgereden naar janchies, een restaurantje waar je weer typisch antilliaans kan eten. hier kon je ook leguaan eten. Dit hebben we dan ook erbij gekregen om te proeven. Het zat helemaal vor met kleine botjes en het vblees was nietg echt lekker. heel taai. maar het was wel lekker bereid.

S'avonds hebben we een soort verboden woord spel gedaan. Dit was heel grappig.