Curacao 110 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 110 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 110

Blijf op de hoogte en volg yuri

12 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag gewerkt tot half 12. toen werd ik opgehaald door mn ouders. ik heb ze gelijk een korte toer gegeven door het bedrijf. We zijn naar willemstad gegaan om wat te drinken op het terras. toen heb ik de scharlooweg laten zien waar de oude traditionele panden nog staan met mooie zuilen en marmeren vloeren. Daarna kwamen marina en marco aan met de auto. ik heb de auto snel geparkeerd omdaty het erg druk was en we zijn gaan eten bij plasa bieu. een schuur waar je grote banken en tafels hebt staan die behoren tot verschilllende keukens. ook hier tipysch antilliaans. lekker. hier kwamen we kees nog tegen. even gepraat en daarna door naar kokomo. even gezwommen en gereserveerd om half 7 om samen met kees wat te eten.

Na omgekleed en gedoucht te hebben zaten we op kokomo. we waren de enige die er zaten omdat de keuken bijna sloot. lekker rustig dus. om kwart voor 7 kwam kees aan omdat hij niet wist dat het zo ver van hem vandaan was en te laat een taxi gebeld heeft. we hadden maar alvast voor hem besteld. het was heel gezellig met kees. na het eten nog wat biertjes gedronken en veel gepraat. de eigenaresse kwam nog naar ons toe met dat we niet hoefde te haasten omdat zij nog even bezig was in haar kantoor. Ik heb kees veel beter kunnen leren kennen. zo heeft hij hele interessante verhalen verteld over zijn leven wat eigenlijk maar een fractie ervan voorsteld. van een verhaal over per ongeluk op woodstock terechtkomen tot aan toeren met Tina Turner en de Dalai Lama!

Hierna hebben we hem naar zijn huis gebracht. hij wist elke tien meter te vertellen maar niet veel verder vooruit ahaha. toch zijn we er znel aangekomen. hij verblijft oinder een villa van de baas van filmcom. een nieuw appartement. nog even wat gedronken en toen zijn we naar huis gegaan.