Curacao 107 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 107 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 107

Blijf op de hoogte en volg yuri

09 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag tot half 11 gewerkt. daarna kwam mijn verassing van marina.. dus met blinddoek op naar zanzibar blijkbaar. mn ouders en zussen erachteraan. toen ze aankwamen bij de slagboom van de parkeerplaats hoorde ik marina zeggen dat we voor flyboarden kwamen dus ik was superblij!! Moest me nog wel even mentaal voorbereiden..

Marco ging ook. Ik als eerste. na wat uitleg het water in en werd het board onder mn voeten gebonden. De slang zit vast aan de jet van een waterscooter dus de stralen komen onder je voeten vandaan ipv uit de scooter. ik dreef op mijn rug richting het diepe gedeelte in de kleine baai. heel het strand kon daar toekijken omdat het vlak langs de kant is. naar 2 rondjes drijven moest ik het board onder mn lichaam duwen en gaf de jongen gaf. daar ging ik dan. heel apart om zo omhoog te gaan. ik vloog zeker wel in 1x een minuut of 2 lang en deed meteen jezus na op een mooi epische manier haha. het ging heel goed en ik kreeg veel aangeleerd van hem. ook hoe ik moest duiken. dit dus ook vaak gedaan. zo als een torpedo het water in en het water weer uit als een dolfijn. ik kreeg het heel goed te pakken dat ik rustig in de lucht kon blijven hangen en rustig bochten kon maken en mooi langs mn familie en de rest kon vliegen. ondertussen even de halve zee uit mn luchtwegen lozen want je word wel heel de tijd gesopt. het was echt geweldig.wel zwaar door het water maar echt gaaf!! Daarna naar kokomo gegaan met zn alle. dit strand vonden ze supermooi. zanzibar ook wel maar beetje toeristisch. bij kokomo hebben we gegeten en ze gesnorkeld en ze waren heel enthousiast. leuk leuk. S’avonds zijn we gaan eten bij mn ouders thuis. kip met rijst.