Curacao 36 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 36 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 36

Blijf op de hoogte en volg yuri

29 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Op het werk heb ik snel weer een aantal programma's geïnstalleerd op m'n mac en de bestanden ingeladen zodat ik weer aan de slag kon. Helaas waren er een aantal beelden van het chocolade item verloren gegaan maar deze heb ik opnieuw kunnen ophalen bij kenneth. Vandaag dus 1 item verder af kunnen maken.
S'middags zijn we met Sallyt op pad gegaan met de Kia SUV om locaties te bezoeken voor de L'eudine spots. Gelukkig was het een SUV want onze auto had het niet getrokken, die stijle bergweggetjes tussen dichtbegroeide struiken. Na veel hagedissen te hebben overreden hebben we fantastische locaties gezien war we de presentatie van de producten perfect kunnen opnemen.

Hierna even wat gegeten bij een zaakje dat heel gewoontjes net zoals 'thuis' kookt. Dus wat de antillianen hier thuis eten dat maakte ze daar ook. Lekker.