Curacao 21 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 21 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 21

Blijf op de hoogte en volg yuri

12 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

De veren vroeg verlaten om de autoraam te repareren. Het raam van mij bleef weer hangen in zijn openstaande stand. Ik goed kijken en zie dat de kabel van het mechanisme niet meer over het wieltje liep. De inkeping van het wieltje was ook kapot dus hij bleef niet zitten. Uiteindelijk heel het deurpaneel er maar afgehaald om er beter bij te kunnen. Het mechanisme was kapot dus kwam Stanley ermee dat zijn zoon dat ook had en een balk gebruikt om het raam omhoog te houden. Dit werkte bij mij niet want de balk valt dan om. Nu heb ik met 2 balken de onderkant van het raamijzer kunnen knellen zodat het vast zit. Het raam kan nu met 2 handen drukkend 10cm naar beneden. Met wat kracht dus niet dat er zomaar ingebroken kan worden of dat het raam erin zakt.

Na veel wonden opgelopen te hebben en 2 liter zweet op de straat gelegd te hebben was ik dan eindelijk klaar. De rest van de dag heb ik vrij weinig gedaan tot een uur of half 5. We zijn toen maar even naar het strand gegaan om nog even te zwemmen. Ik in ieder geval. Marina houd zich wel lief bezig met haar boek.