Curacao 20 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 20 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 20

Blijf op de hoogte en volg yuri

11 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

Zaterdag, een warme dag waarbij ik mijn rust heb kunne vinden in het o.a. fotograferen van flamingo's, rijden door het Caribische eiland met het ontwijken van overstekende leguanen, kippen en honden. Heerlijk op een strand gelegen genaamd Playa Mari. Heel mooi strand maar helaas wel betaald. 4 gulden voor het strand en 6 voor het bedje. Omdat er geen plekje in de schaduw was of een lege spot onder een palm ben ik maar in de brandende zon gaan liggen om 12 uur s'middags. Ook leuk dat de zonnebrand nog thuis lag. Maar yuri laat zich niet zomaar wegslaan van zijn dagje rust dus hij blijft nog zo'n 3 uur liggen. Het water was prachtig. Perfect blauw met een mooi natuurlijk wit strand. Terug bij de handdoek begon het door de muziek in mijn oortjes heen toch te branden op mijn huid. Het leek me dus een beter idee om maar terug te gaan.

Thuis was ik rood. Ik kwam de deur binnenlopen als een kastanje zeg maar. Marina was dus zo lief om me tot 2x toe in te smeren om mijn huid toch nog een beetje bij elkaar te houden.

S'avonds maar simpel wraps gegeten. Wel heel lekker :).