Curacao 14 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 14 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 14

Blijf op de hoogte en volg yuri

04 Oktober 2014 | Curaçao, Curaçao

s'Ochtends zijn we naar een kook wedstrijd gegaan waar Telecuracao aan meedeed. Dit was heel leuk om te zien omdat het een beetje op zijn Amerikaans eraantoe ging. Er zaten juryleden en wij hebben ook dingetjes geproefd. Gezellig dus.

S'middags heerlijk naar het strand gegaan. Hier was ik erg aan toe aangezien de auto een vocht absorberend vaatdoekje was geworden.
Op het strand heb ik Woodkid geluisterd. Hierbij kwam ik op 't idee om bij een bepaald nummer een film te maken over Curacao. Een film die niet laat zien hoe 'n paradijs het hier is maar hoe vies, vervuilend en een grote bende het ook is. Dit is wat heel veel mensen niet weten en vind dat het nodig is om dat aan het licht te brengen. Ik weet niet of het daadwerkelijk gaat lukken met deze Short movie maar het zal wel een beeld geven over de verschikkende kant van dit eiland.......