Curacao 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 7

Blijf op de hoogte en volg yuri

27 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag gingen we naar de drijvende markt. Fruitverkopende venezolanen die enorm aandrongen om een appeltje te kunnen verkopen. Ik heb een papaya en wat sinaasappels gekocht. En wat bananen. Zal er zo eens eentje pakken.. We hebben even door de stad heen gelopen en ik heb nog een hangmat gekocht. Ideaal voor op 't strand onder een palmdakje.

Na een lange warme dag even afkoelen bij kokomo beach. De bedjes waren nu gratis omdat we er pas rond 4en waren.

s'Avonds wilde marina pannenkoeken dus ikke pannenkoeken bakken terwijl zij de was deed. Nou ja dit was 't plan. ze is een half uur boven geweest en de was is nog steeds niet gedaan. Ik schrijf dit bericht nu op maandag en het gaat dus over zaterdag...
Goed de pannenkoeken waren heerlijk.

  • 29 September 2014 - 16:17

    Marina Moerland:

    Ik heb de was gesorteerd met behulp van m'n moeder via whatsapp. Daarom duurde het zo lang. Toen ik klaar was om de wasmachine aan te zetten was ik het wasmiddel kwijt. Dat hoorde daar te staan maar ik denk dat Stanley het heeft gepakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2015

Curacao 205

14 April 2015

Curacao 204

13 April 2015

Curacao 203

12 April 2015

Curacao 202

11 April 2015

Curacao 201
yuri

stagelopend in curacao voor 7 maanden.

Actief sinds 21 Sept. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 49825

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 04 Februari 2016

Curaçao 2.0

21 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: