Curacao 5 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu Curacao 5 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van yuri ruijten - WaarBenJij.nu

Curacao 5

Blijf op de hoogte en volg yuri

25 September 2014 | Curaçao, Curaçao

S'ochtends naar bla bla Kultura gereden om een live-uitzending mee te maken van Telecuracao. Dit was leuk. Het vinden van de plek was erg lastig.

Hierna naar Telecuracao gereden voor een rondleiding. Hier veel mensen ontmoet en het gebouw bijna volledig kunnen zien. Ook hebben we kunnen toekijken hoe een live-uitzending van een sit-show en het Journaal werd opgenomen. Alsnog veel anders dan in Nederland. Onze jonge stagebegeleider Renzo heeft ons gevraag hoe we alles hebben ervaren en wat er anders was. We wisten dat we alles konden zeggen tegen hem omdat hij zelf ook in Nederland heeft gestudeerd dus weet wat de verschillen ongeveer zijn. Hij nam alles goed op en zei dat we een lijstje moesten maken met punten die anders konden of helemaal niet konden. Volgens onze Nederlandse richtlijnen en regels.

S'middags ben ik naar het strand gereden. Hier wat gedronken, gezwommen en door naar het volgende strand. Ook paradijs-mooi en ook hier wat gedronken en gezwommen. Een heerlijke bezienswaardige middag!

• 25 September 2014 - 22:32

Dion:

Ik ben jaloers! Wat een ervaringen al